cocaine


och jag blir så arg på svikare. funderar starkt på att skippa hemfärd tills människor lärt sig att uppföra sig ordentligt. klarar man inte av att ringa och säga nej, jag orkar inte, kan man skicka ett meddelande. eller i bästa fall ändå orka. för det är inte SÅ svårt. man ignorerar inte människor. det är INTE okej. jag säger inte att man måste stå ut med dem. men man berättar för dem att just nu orkar man inte. man säger det till dem. eller hittar helt enkelt på en lame ursäkt. vad som helst. så att de inte måste vänta hela arma långa kvällen. jag är så arg. orkar inte med detta beteende mer. fast det inte drabbade mig denna gång gör det mig så otroligt pissed off.

klarar inte av ännu en helg av undanflykter från alla håll och kanter, att bjuda in folk endast för att man inte kan säga nej och sedan undvika dem hela kvällen så att problemet skjutsas över på alla andra.

en fristad. nånstans långt bort. så att jag slipper detta. jag trodde allt hade lugnat ner sig. men inget fungerar. jippikajejj

och jag e besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0