och gårdagen var finemang

först vaknade jag av telefonsamtal av världens bästa ella, och stressade sedan till byagårdens loppis. fick en 50lapp av far att spendera på mig själv och mina syskon. gick på fotisavslutning med den stolta brodern som blev årets målskytt och fotade några halvdåliga foton. för att ingen skulle bli lessen begav vi oss på loppis i träbyn ( aka Jakobstad), och inhandlade x antal kläder och godis. sen skulle man också hinna med en snabbvisit längre upp på slätkullavägen innan upphämtningen av fina sambor (varav en av dem fått en iphone 4 FUSK. därför låssas jag som om jag inte alls gillar märket hööhöh)

flickan på bilden har kanske möjligtvis något att göra med iphonen


resan blev lite längre med en snabbvisit till nykarleby eftersom ingen av pojkarna i storstaden vasa svarade. dusch på 5 minuter och filosoferande på balkongen innan jag gick iväg för att möta J. efter att ha sett the crazies ( som för övrigt var ganska dålig men skrämmande) promenerade vi ner till skolhusgatan och mötte upp med B, E och A i den sistnämndes lägenhet. där blev det kattöron, salmix och gin blandat med några möten i skrubben. kvällen avslutades med ett halvt how i met your mother-avsnitt och skratt.

bilden har absolut ingenting att göra med texten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0