se mig i ögonen och säg mej vad du hör

chillar och väntar på telefonsamtalet från han den där som kanske kommer hit på lörda. men innan dess är det fredag. och då är tanken den att jag ska ta mej till kokkola via larsmo för att besöka gina tricot och en liten josefin symaskin. och det blir endast gulligt. men man vet ju inte om detta kommer hända.
för nu är det torsdag, och efter att ha suttit 90 minuter och frusit utanför sjukhuset och väntat på mor som hälsat på sjuk gammelmoster (som jag inte velat hälsa på eftersom jag är rädd att hon ska dö)/kusinen som har bilmekanikersexamen och kanske en aning om vad som är felet med den nyinköpta "pösön" som inte vill starta, är man inte riktigt lika positiv som förut. men om mina planer för en gångs skull skulle klaffa - då ni.
och något av kommande inlägg kommer tillägnas ella som vill att jag ska blogga. med mycket bilder och sånt. skyll på henne sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0