let's steal a car

o efter wasa by night är jag helt död. fastän min budget inte tillät mig att göra något annat än att ströva runt i staden och inspektera de mindre nyktra med de fula tröjorna. de långa köerna avskräckte mig från att uppleva kroglivet just då. men på grund av mina bulor (en till i förrgår) och huvudvärken som orsakades av dem + överdrivet mycket finska på en dag gick jag o J (går på antibiotika och får därför ej intaga alkoholaktiga drycker)  hem redan 10. randomly satt jag en timme senare på trappan med M och våra giftpinnar och filosoferade över världen, då gamla "bekanta" gick förbi och stannade en stund.

kvällen avslutades med en E som bosatte sig i ett skåp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0