noone's gonna love you when you're old

min mor i ett rödljus om ett större par som gick över vägen : alltså, int för att ja menar nå dumt nu, men domdär måst ju no ha äti sama mat! ja menar, dom har precis likadan mage!

min bror har sålt jultidningar för 300 euro. skulle jag vara en 10årig pojke som honom skulle jag ta något coolt som premie, som en radiostyrd bil eller en playstation 3. eller helst av allt godis. men nej, han ska bestämt ha en knippe skate3boards i storleken 10 x 5 centimeter som man kan göra en massa "coola, hejlt arma coolt , sir du ida!" saker med. som att slänga dom upp i luften typ.

förresten har jag utegångsförbuds av mamma pga hacket i huvudet. det är ju ganska fint att hon bryr sig, men när jag inte får gå ut med roskis eller skälla ikapp med felix anser jag nog att det börjar gå överstyr.

nu ska jag dricka finrexin och fortsätta slöa och inte göra ett skit.
förresten E, ja hitta no tidningarna å bältet, don't worry ! ja orkar helt enkelt int ta upp telefonen o skicka ett medd



skateboardguy. bara för att han sa hej ti sin sedan länge bortresta syster (alltså jag) genom att spark mej på smalbenet. hahahahhhahhahahaahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0