bara för att det här är en läspaus och läspauser är tråkiga för det är nog helt slut på grejer att sysselsätta sig med förutom det

SKOR: är söndriga älsklingskor med snörning. när min ekonomiska situation är bättre ska jag bli skotriljonär.

SNEAKERS: använder jag inte nu för tiden. 

JEANS: mina cheap mondays som fyndades på julrean. annars använder ja mest blåa/svarta leggings och strumpbyxor. 

T-SHIRT: bara tråkiga utan tryck

UNDERKLÄDER: är dyrt. men jo, jag använder nog.

VÄSKA:



PLÅNBOK: är opraktisk utan rum för småpengar. 

SOLGLASÖGON: är sönder. 

KLOCKA: på fingret. men den har stannat. 

SMYCKEN: många. favoriter :  halsbandet med det fina namnet, öronsmycket, blåringen och klockringen

TV: vill jag inte ha. blir otrygg av gubbar som knackar på o vill att man ska betala tv-avgift. 

MOBILTELEFON: alltid vid min sida.

DATOR: Mac

SMINK: överallt i hela ansiktet såklart. 

ANSIKTSKRÄM: vatten 

LOTION: H&M

DEODORANT: nivea angel star. höhöh

TANDKRÄM: Colgate

SCHAMPO/BALSAM: lera. 

TVÅL: rosa

PARFYM: hugo boss, orange.

MINERALVATTEN: Nej. över min döda kropp. 

VIN: vitt

BRÖD: rostat ruispala

MAT: sånt som e gott. 

GLASS: Isglass. 

GODIS: allt utom salmiak och choklad med sörja inuti. 

SÄNG: är sönder. pain

LAKAN: svart och vitt, ibland snusmumriken

FRISÖRSALONG: en vanlig sax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0