you're so sad, you're so sad and it hurts when you fall

min far.
är knäpp och rolig på samma gång. fast andra har lite svårt att förstå humorn.
inger respekt när han är tyst.
har sina åsikter.
vill att jag ska bli miljöingenjör. eller trädgårdsmästare.
ville bli trädgårdsmästare när han var ung. istället blev han gravgrävare, vägarbetare och kyrkovaktmästare.
spelade fotboll när han var liten. och ung. och lite äldre. och nuförtiden sparkar han boll med hunden.
ogillar att inte göra något. ifall inte detta är att sitta på datorn i timtal och ladda över lånade ljudböcker till cd:er och ordna dem i sitt bibliotek.
gjorde popcorn och fick kastrullen att börja brinna. det är ett av mina första minnen.
jagade bort vildkattor från gården när jag var liten och livrädd för allt som inte var mitt.
byggde två hus. ett bor vi fortfarande i.
gillar inte Amerika. Eller "vatulänningar". Spånskallar, säger han.
bodde i Ekenäs när han var liten. På ca 14 olika ställen.
klipper håret jättekort ibland och varenda gång fotar han hundratals egopic i konstiga frisyrer. mest för att det är roligt.
min far och jag gillar photobooth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0