inlägget där ordet förbannat överanvänds

och inom de senaste 30 minuterna har jag :
- lämnat in miniräknare och maols för att kunna skriva en mattestudentsskrivning imorgon
- förbannat studentexamens nämnden för att ge mig världens sämsta betyg i mitt eget modersmål
- förbannat mig själv eftersom det är mitt fel att jag tydligen absolut inte kan skriva en jävla uppsats okej
- slösat alla mina pengar på cigaretter
- fått megalejdon.
och idag ska jag göra ingenting, ingenting, ingenting. förutom att läsa på den förbannade hälsan och matematiken.
och sätta mig i peugeoten och köra vansinnigt för att få bort den här förbannade känslan av megalejdon på allt och alla och mest mig själv. thank you matriculation examination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0